Oct 20, 2009

broadband



kenapa lah benda ni sangat lembab. tension betul aku. tapi bak kata mama, at least dapat gak online rather than nothing kan? dapat gak aku bukak blog, fb dan sebagainya. kepala aku dah makin serabut dah ni. dengan macam-macam nak pikir. dah la kena bertungkus lumus cari kerja.

mama gan abah asik bising. macam-macam depa duk tanya. "dah buat ni,ngah?", "dah mohon tu?dah mohon ni?", "jangan la lambat" itu lah ini lah. [haih.. apa aku ni. selalu lari tajuk la]. tak pe la azwin. apa yang penting sekarang adalah apa yang bakal ditempuhi. memang betul pun kalau depa nak duk bising-bising. they've spent so much for the studies. now, it's my turn to pay back. even they don't expect anything but i shoul've known. my responsibility. aku doa hari-hari supaya dapat kerja. haha. sound pathetic. till then~




p/s: yang paling risau setakat ni sebenarnya result bakal keluar dalam minggu ini. risau tak terhingga. kalau ada sangkut nampaknya maut la!



1 comment:

Anonymous said...

good luck to u..ill always here.love u.. :)