Oct 16, 2010

take care


with nothing in mind i try to put something interesting here and with a sigh~ i know i would find none to put something fancy. sigh~ again. i knew i wanted to write something but my head just can't figure out what to be said.

ok. jom cerite pasal sakit dan penjagaan diri.

manusia ni jadi makin malas ke apa sebenarnya? ke sebab aku demam seminggu aku yang semakin malas? tak paham. nak selitkan nasihat sikit. jaga la diri time-time ni musim demam kot. orang asik sakit je. penyakit pelik-pelik pulak tu sekarang ni ada. risau betul aku. nak-nak untuk orang macam aku yang banyak sangat pantang larang dalam pemakanan. itu tak nak ini tak nak. time sakit baru aku nak pantang. dah berapa kali aku dapat warning ni tak boleh makan cili padi. bukan aku degil, the problem is it's just hard to resists. siang malam pagi petang cili padi. bak kata mama 'masak megie letak cili padi, telur dadar letak cili padi, nak makan sayur kacang pun nak cili padi, nasi goreng kampung ko tu dah la sebakul cili padi. pedas gila. time sakit baru nak pantang, tak sakit buat lagi.'

kesiannya aku kena kurangkan makan cili padi. susah la macam ni. hilang selera makan nanti. macam mana nak buat eh? pening juga kepala pikirkan. tapi aku pun sayang kesihatan aku ni. nampak gaya kena ada projek terbaru la lepas ni 'ops! kurangkan makan cili padi'. haha. sukati je. hopefully i manage to get through. last time nak kurangkan minum air gas dah berjaya dah. cili padi ni memang susah sikit la.


selamat menjaga diri dan hiasi peribadi. jom dgr ok! by t2. sedapnyeeee



No comments: