Oct 1, 2007

imbasKEMBALI

saw u juz now..huhu..pelik tp benar die senyum kat aku..haha.cerite da lama.lagipun kami pernah kenal dan berkawan.istilah kawan mana ade putus kan?so,senyum je la bile da bertentang mata tu kan.xsangke gak da dekat 2tau rsenye lost contact.

tghari lagi aku da keluar gi study utk xm esok.gi study bersama julie.hari ni hari kebesaran die.i mean hari bermulanye die bahgia..so,nk share bersama la tu.im happy for her too.since it's her big happy day..aku pun tumpang bahagia for her.nxt time hari aku pulak..who knows.

lepas tu,arini berbuka bersama teman.tak buka dgn family pun..nothing special cume agak tense with exam environment.member2 seangkatan pun banyak yg focus with exam je.n aku pun kena gak focus with it..xape la.kejap jek.

so..next is..lpas buka tu.smbung stdy with julie balek.xsampai berapa saat.mama nk amek pulak da..bwk gi kedai mber die.mkn2 chat2 lepak2 pastu dtg pulak satu mamat ni.familiar..siap bayarkan we all nye makan lagi tu.haha..my old fren yg diceritekan awal tadi.hmm..he's juz a fren.da tunang lame da pun dr time we all kenal lagi pun.trimaseh to him lah.ingt lagi kat mber2,.huhu...

so now,i better get back to my notes[lecture notes]..esok xm da la pagi.ade xbangun mau lepas amek xm sia2 jek fail tanpe kata..haha...nytie nyte

1 comment:

esjates said...

mari blaja blog hehe