Oct 2, 2007

BET2014 [exam]

xbest betul what im going through today...pagi pagi da terlambat nk ke exam.haiz!.bangun bukan maen lagi pagi.dr kul4.30 pagi da bejaga.stdy la konon.bace la ape yg patut tp mcm xmasuk jek.tp aku sumbat2 gak kat benak kepala ni.kusut!

pegi xm keluar awal..nmpk ade org kantoi bwk 'toyol'.kesian gile..da nk keluar xm hall tapi kena tahan pulak.syg gile.kalau x mesti da lepas da!hahaaha...da naseb.nk buat camner.

lepak gile da la dlm xm hall tu aku ngantuk sgt2 babeng.air cond lak tu.mmg sedap buat tido.da la kepala blank.lpas xm aku da janji gan julie mau stdy.so lepak rumah die stdy.ingt nk tido dulu tp hampesh..xtido penyudahnye aku amek2 gmbar la.stdy nye xder pong.poyoozzz...sikit jek la stdy pun.

ingt nk stay lame2 tp aku kena balek pulak ade hal mustahak[hal wanita,xleh nk share2]hehehe...balek rumah je aku terbongkang cam ape.suh adek aku kejut kul 4.45 sbb time tu aku tido kul 4.15..xder maknenyer.aku terus terlajak smpai kul7 baru bangun..haha.adek aku kate die da kejut tp aku yg xnk bangun gak.die tgk aku kepenatan gile...mmg muke org tido yg penat plus aku berdengkur..huish..jgn heboh kat sesape wey..huhu.slamber~

mlm tu mcm biase activity aku ikut mak aku gi kedai mber die.borak2 smpai dekat kul 11 ni ha.huh.bukan maen pnjang lebar die berbual.aku da la kena stdy utk xm lagi tu.ade ppr jumaat sabtu.so kena stdy 2sbject sekali gus.what a nightmare.aku borink betul!ape nk buat..da naseb.

so..tu je la kot.till then~

2 comments:

KoBeNg8 said...

hohoh!!! ader blog gak miss awin nih!! hehehe...

Anonymous said...

Well written article.