Oct 27, 2007

impian

impian aku sebelum aku meninggalkan dunia ni, aku nak buat buku/novel dan lagu yang boleh diketahui ramai.memang aku berangan sangat satu hari aku dapat makbulkan hasrat aku ni.tapi tengok pada gaya,cam bnyk lagi benda yg aku kena baiki dan belajar.aku mcm xtau ape2 jek.semua org ade impian dan rasenye tak salah kalau aku pun nak ade.pedulikan je la ape org laen nak kate.selama ni pun mereka tak tau ape yg aku nak dalam hidup aku.mmg aku kuat berangan dan selalu punya imaginasi tinggi.adat la tu.semua org pun ade angan-angan.dan aku punya cara aku.[apesal bunyi cam marah lak ni?]
i like to be different.aku kurang suka pada persamaan.biar aku punya cara aku tersendiri.just like some friend said that im abnormal.entah kenape rase sikit bangga menjadi laen atau 'freak'.poyos~

1 comment:

Manto said...

kITE wat lagu sesame nnt ek...?
:0