Oct 25, 2007

rayaDAY

11 syawal..dan masuk minggu kedua cuti.teramat la bosan duduk terperuk dirumah.mama da kerja.kalau x,boleh ajak atau ikut die merayap =p anyway, i had no choice.so need to sit back at home n do nothing.biase la bile cuti..routine harian adalah..tidur dan makan.fortunately ade internet.leh gak online.search ape2 yg patut juz like jacput told me to do so.haha.[naek pulak nama mamat ni kat blog aku]well ya! it works.drpada melebihkan tidur saja.xsehat utk aku.sometims rehat dgn bella..tarek 2 3 lagu.buat benda laen pulak.what a holiday.cam xder ape yg berlaku.but wait! mase 1st week of raya.puas gila da aku berjalan.pd,jb,bp..lepas gak rindu kat jhr..happy to see others happy too.alhamdulillah.at least we got a chance to spend time together with other relatives.n that's y syawal is special to me..

utk meluangkan masa cuti..arini aku suh mber2 dtg beraya.mama keje at 8 til5.aku mmg xleh nk dihrp la suh masak.so,suruh depa dtg mlm la.mama sempat sket nk masak.tp ak tlg rebus dageng.hehe.xrmai.buat ala kadar jek.buat ns lemak n sup dageng.fuh..marvelous beb.invited julie n her bf..n also.her bf's hsemate[xbrape nk ingt name mereka..rse yg ingt cume wan,apit..hmm.tu je kot.sorie guys,nnt berkenalan balek k?].tp da berkenalan da pun td.dgn semua sekali.oh yeah..also invited bryan,jackput,zizi n lan.they lepak mmg smpai lebam.deorg la tetamu last.kesian..kena tlg angkat mknan bwk ke dapur.rajen2..nk-nk si jiran yg baek tu..muahhahaha...layan~

xdpt nk melelapkan mata.terfikir nk buat sesuatu.so i wrote something here.bilik pun da gelap.my sis da tidur sejak kapan tau.n still..im awake.kesian pulak nk bukak lampu nnt ganggu die tidur.hahaha[sejak bile aku jd baek ni?].nk membuka lampu pun utk tulis2 ke conteng2 ke.bace ke..xpayah la.rasenye tadi aku da tulis pun 'so-called diary' for today.sukati je aku ni.biarlah..blog ni aku punye.nk buat ape pun sembarang lah.hehe..no.im not trying to be rude but im rude!haha..xder la.gudnite n may i slip in tide azwinYGnakal.

2 comments:

pjoe said...

weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

pjoe said...

weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee