Feb 19, 2009

hello blog

ya. it is ug-leyh. this is only to show how stress i am now. SICK!

Justify Full
well, my life had been very hectic with many kinds of job to be done. tak kira la personal or study. memang banyak keje sampai jadi busy. lama dah rasenya tak menulis ni. lagipun macam tak tahu nak cerite pasal apa since kepala ni asik la pikirkan kerja yang melambak. Oh my!

sekarang musim panas kat melaka. ada gak sehari dua hujan tapi tetap juga panas. dengan cuaca macam ni kata mama sebab tu la nyamuk pun jadi banyak dalam rumah. abis badan aku jadi mangsa. merah-merah da dibuatnya. apa la.. risau juga takut terkena apa-apa jangkitan pula. sekarang ni kan macam-macam pennyakit. yang tak dapat dikesan pun ada. tu yang takut tu.

ada apa-apa petua? share la..

dah la musim panas, banyak kerja lagi pulak tu. mana tak aku jadi cepat melenting. tak boleh orang buat salah sikit. mula la aku nak bebel la, kecik ati la, marah la. heishh.. aku perasan juga benda ni tapi aku saja wat tak tau kadang-kadang. tension dibuatnya. harap-harap aku cuba lah ubah semua ni. kang orang kata aku ni terlampau la pula kang. sensitive tak tentu pasal. hehe. minta-minta cepat la datang musim sejuk. walau apa-apa pun. semua ni kerja tuhan. moga-moga dimakbulkan doa hambanya ni. amin



p/s: ni lah tandanya aku malas sangat nak tulis-tulis. tak tau nak cerite pasal apa. pasal musim panas pun jadi hal utk aku.hehe. take care

11 comments:

Azlan Dawai said...

tu la
musim panas sekarang ni mmg rasa nak marah je kan?

juliana shahida said...

panas = hati panas = cepat marah.

aku rasa semua org cmtu kot.

azwin khairuddin said...

betul sangat semua yang mereka-mereka ckpkan ni.

RainMe LeoBellicose said...

musim panas kena selalu mandi

dean said...

dengar tu... kena selalu mandi, ok!

[Applemint] said...

hahaha~
mmg sgt btol...
kat segamat ni lg la...
panas terik++
nyamuk pn byk gak...
every night kne gigit...
tatawu la...
alya darah manis kot...
hehehe~

xoxo

:}

azwin khairuddin said...

hey bdk rain me..sukati je bg dean peluang utk kenakan aku balek.haha. well, yah. aku yg pemalas mandi ni pun dah mandi dekat 3 4 kali sehari musim-musim panas ni. apa lagi org yg rajin mandi. mesti mandi dah beribu2 kali da. adeh! btw, musim pnas mcm nk bertukar dah. skrg dah xde nyamuk dan kerap hujan. alhamdulillah.

azwin khairuddin said...

oh. to alia. jaga diri tu. nyamuk ni gigit kang takut bawak penyakit macam-macam kang. nyamuk skrg byk nyamuk jantan. hehe

dean said...

alhamdulillah. syabas!

darah manis yer cik alya? ;)

RainMe LeoBellicose said...

Nyamuk jantan hisap madu bunga je.. Nyamuk betina yg hisap darah..
Kejam betul yg betina. Yang jantak rilek je lepak kat bunga.. huhuhu

juliana shahida said...

hahaha...mmg ugly pic tu...but still cute :)