Jun 7, 2009

mmu Awards @ Cyberjaya


On 25th April, I and syafik went to Cyberjaya to attend the MMU Awards. Supposedly, syia ikut serta but her grandmother was admitted in Perak so she had to go back to her hometown. Rakan-rakan yang lain pun tak nak pergi sebab ada commitment lain. Aku pun dah mula rasa berat hati nak pergi memandangkan banyak due date assignment menanti ni. Tuhan je tahu betapa aku dan syafik serabut sangat, but we had booked the table for this dinner earlier jadi nak cancel macam tak boleh plus syafik’s going to meet his friends there, baby gula and megat. So, we just go with it je…

Petang lagi dah berkumpula kat round about mmu melaka to depart from there with bus. About more than 5 busses juga la yang ada. I know because we were in the bus no. 7. lucky 7. kitaorang assume yang kitaorang lucky sebab awal-awal dah dapat naek bas no 7 then no bus tu pun tak silap banyak 7 dan 2 kot. Gitu la..

Sampai kat cyber dah malam, rasa macam jauh perjalanan. Kitaorang bercadang nak menang lucky draw sebab hadiahnya lumayan. Yang paling best ialah ferarri troly (entah betul entah tak aku tulis ni pakai bantai jek). Kitaorang tertanya-tanya. Harga mahal tapi saying aku dah tak ingat berapa. Aduh!


Sponsor event tu gempak, dapat goodie bag lagi, makan pun sedap sangat boleh bagi A+++. Serius! Aku terliur sekarang bile teringat caramel untuk dessert tu. Sedapnya! Then, balik rumah dah tengah malam. Esoknya plan nak ke dramatari pula. Sayang woi nak lepaskan. Rugi kalau tak datang.. haih. Nampak gaya tangguh lagi kerja aku ni. Any hew, seronok juga sesekali dapat lari kejap dari hangar bingar kesibukan diri untuk ber-assignment.


p/s: aku cuma ade beberapa je gambar time ni. nak tengok dan dengar lebih.. feel free to visit syafik's blog. kat known blogger aku tu name dia si itik 2.. till then~

No comments: