Aug 26, 2010

tidur terganggu


aku cuba tidur dalam keadaan yang agak letih dan lesu. aku penat. tapi setakat ni aku masih gagahi walau adakala aku rasa macam tak ada perasaan. i woke up early this morning to attend something important, though i know i wouldn't pass but still i manage to make it till the end. then straight away to kl for another important 'something' to attend. the journey of only 2 or 3 hours had took us almost 6 hours until got out from the car and arrived home (i mean my aunts home).

dapat singgah alamanda kejap pun tak sempat nak cuci mata. sedihnya. rasa bosan pun ada dah. entah apa yang bakal berlaku esok pun aku tak dapat nak paksa kepala aku untuk berfikir. yang ada sekarang cuma nak cepat habiskan dan lalui semua ni dengan jaya. aku janji akan buat yang terbaik dan sehabis boleh. selebihnya serahkan pada Allah yang maha esa. amin.

ada satu perasaan yang asyik mengganggu aku, sukar untuk aku huraikan dan hujahkan di sini. maybe not now. i wish me luck!


currently listening to see you soon by coldplay

No comments: