Aug 18, 2010

engagement






10th July 2010 - Kuantan.

tarikh keramat buat insan bernama Mohd. Alivf Khairudd
in dan pasangannya. it's his engagement day. a day where he's starting his steps of ending his single life. ehem ehem. my future sister in law, whom i use to call kak shida looks pretty that day.

mesti pelbagai perasaan dan emosi bercampur aduk masa ni. takut, gembira, nervous dll.

aku tak tahu samada perlu ke untuk tunjukkan gambar-gambar ini tapi setalh berpikir hampir masak dan hangus, akhirnya aku letak juga dalam entry kali ini. ini sepatutnya menjadi hal peribadi abang aku. tapi aku terasa nak berkongsi kegembiraan dia. dan paling penting, aku jadi orang penting hari itu sebab aku dan mama buatkan hantaran untuk dia dan aku jadi pengambil gambar bertauliah for his big day.

terima kasih kepada yang lain yang turut sama hadir bagi menjayakan majlis pada hari itu. alhamdulillah segalanya berjalan lancar.

semoga di berkati Allah selalu. amin

ini lah dia antara org paling penting

No comments: