Jan 1, 2009

forgotten again

dia tak tahu ke aku masih ingat?
tak tahu ke aku masih tunggu?
masih perlukan penjelasan.
masih ingin kembali seperti dulu

mungkin aku rindu.
mungkin dia yang dah berubah
mungkin dia kecewa
mungkin dia tersalah paham

atau aku yang kena beralah
atau aku yang berbuat salah
dan aku yang mengundang masalah
atau punca segala resah

kenapa dia senyap?
kenapa dia makin jauh?
kenapa tak mahu bertegur?
kenapa telah hilang?

sebab tak mahu sakit hati?
sebab nak amik peluang berubah?
untuk undur diri?
tapi mengapa?

aku masih perlukannya
tapi dia tidak.
aku pentingkan diri?
dan dia?tidak??

aku benci perasaan ni.
dah berkali-kali
namun aku masih tak sedar
masih sedia menunggu ajaib

yang hilang kan berganti
itu kata mereka
kata aku lain
kerana ia tak pernah terganti


=( aku sangat emo.aku terganggu.aku dah semakin sedih.haru.

No comments: