May 20, 2009

life taken me

ok. sekarang musim exam dah bermula. i've pass the first paper and still have another 4 more to go. see. i am so intense to not finally get to go jalan jalan and need to stay focus and worry for the papers. memandangkan cuti sem kali ni dua minggu je lagi la buat aku bengang! sengal sungguh. tak puas hati.

well, as for my nxt trimester yang akan start on june. around 14 ke 15 gitu. aku dah register 2 subject sahaja untuk 14minggu. dan kelas cuma ada pada hari selasa 3jam, rabu sejam dan jumaat 2 jam. seronok tak?

perlu ke aku cari kerja part-time? masih dalam dilema. dalam kepala macam-macam da pikir ni. boleh ada banyak sikit masa untuk aku ke kedai tolong mama dan meniaga samosa. huahua. makcik kaya!

so, misi aku sekarang adalah... rahsia~

3 comments:

Raimi Kalam Dunia said...

Cuti nanti rest aje la...

azwin khairuddin said...

memang nak rehat abis abisan lah

Garfield said...

Dear azwin!!!
yes2..perluuu~
nnti ley pau azwin..hehe..
im workin also now ni..
tgh sem break..
1st tyme i gain my own money..:)
alhamdulillah..
nnti,singgah la tmpt kije fain..
kat D'body talks..
i know ma kasen2 ni ske melawa..hik!
u can do d spa,sauna n also facial treatment..

luf2!